Dragon's Lair Review av AngryVGnerd


Jag hade Dragon's Lair till mitt Atari när jag var liten. Jag kom lite längre än AngryVideoGameNerd, men klarade aldrig första nivån. Det är alltid kul att uppleva gamla minnen och hur jävla irriterad man var på det här spelet.

Och vad fasiken är det med ålderskontrollen? Jag var tio när jag spelade skräpet men nu när man är gammal och grå och bäbisar som kommit rakt ut ur mammas mage ser värre saker inom sin första timme måste man bevisa att man är 18 bara för att få se ett skelett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA!

Snacka om skitspel.

Ålderskontrollen är väl bara för att se själva recensionen? Han svär ju som en borstbindare och sen är det ju en snubbe med dålig mage i introt.

2008-04-11 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback