Hej då sommar!

Läst under sommaren...
Dagbok för alla mina fans : ett hopplöst fall
Bäst var... troligen "Ett hopplöst fall - dagbok för alla mina fans del 3" av Jeff Kinney. Så svårt att välja en då jag läser böcker i så många genrer. Ett hopplöst fall var klart roligast.
 Jonathan Strange & Mr Norrell
Sämst var... Försökte läsa "Jonathan Strange & Mr Norrell" men den var så jäkla seg så jag slutade efter hälften då knappt något hade hänt.
The Magicians
Årets somrigaste bok var... "The Magicians" av Lev Grossman. Tar mig alltid tid att testa en riktigt tjock vuxenbok. Då Strange&Norrell sög så slukade jag istället denna fantasybok. Härligt rippad från både Harry Potter och Narnia, på ett bra sätt.
Vad mina vänner inte vet
Bästa köpet var... Köpte "Vad mina vänner inte vet" av Sonya Sones till min syster. Det måste vara det bästa köpet.
Majas morsas kompis sambo
Största överraskningen var... "Majas morsas kompis sambo och andra noveller" av Katarina Kieri. Överraskade bra bok där "novellerna" egentligen är fristående kapitel som vävs in i varandra.
Sixten & Blixten på dagis
Bästa omläsningen var... "Sixten & Blixten på dagis" av Havukainen & Toivonen. Slår aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback