filmstatistik september

Antal långfilmer sedda: 16 (inkl 1 omsedda)

Filmer under 40 min:  (sammanlagt  min, inkl  omsedda)

Medelbetyg nysedda: 2,73


Nysedd film uppdelat på årtionden:
00: IIIIIIIIIII

90:

80:

70: I

60: I

50: II


Nationer: (nysedda)

USA: 11

Sverige: 1

Samproduktioner: 3


Tre bästa nysedda:


4 Felon (2008) - maktmissbruk i fängelset. Helt okej.

4 Invincible (2006) - Typisk sportfilm med underdog som jag gillar

Ingen värd att nämnas till tredje plats

Tre sämsta nysedda långfilmer:


1 D-War (2006) - Sämsta film jag sett i år.

2 Touch of Evil (1958) - Har aldrig gillat Orson Welles, varken framför eller bakom kameran

2 Purple Violets (2007) - lam kärleksfilm


Betygsfördelning LÅNGFILMER, nysedda:

5:

4: II

3: IIIIIIII

2: IIII

1: I

Kommentar: Fullbokad månad. Hade inte mycket tid till film. 16 sedda filmer är det lägsta antal filmer sedan jag började föra statistik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback