Efterlyses: (trasiga) hörlurar

Jag ska försöka köpa billiga hörlurar till mitt skolbibliotek under sportlovet. Jag blev tidigare hänvisad till en kontorsmaterialbutik som kommunen har avtal hos men de hade ett uruselt utbud av allting egentligen.

Nu för tiden kan man lägga in musik på lunarstormsidorna så högtalarna i elevernas datorer börjar skräna lite då och då. Mäkta irriterande. Musiken startas automatiskt när man går in på medlemmarnas profiler.
I väntan på inköp så undrar jag om ni har några trasiga hörlurar som bara ligger. Det jag behöver är hörlurarnas stift så att man kan sätta in dem i datorerna.


Kommentarer
Postat av: Andy

Det finns en enkel lösning på detta, stäng av ljudet i datorerna helt...

2008-01-22 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback