Väckarklocka

Efter månader av irritation över halvtrasig väckarklocka slängde jag den bokstavligen i golvet så att den blev heltrasig. I ett halvår har jag använt min mobiltelefon för att vakna i rätt tid men nu anser jag det vara dags att leta upp något nytt.

Jag har haft ögonen på den tyska firman Blessings klockor från 70-talet men inte hittat någon som jag kan köpa. Målet är att hitta en tidtypisk, relativt spacead klocka i rolig form och färg. Jag letar frenetiskt på alla olika ebay. Nyss hittade jag en okej som skulle gå på närmare 400 kr (dyrt!). Jag skulle ändå inte kunna bjuda på den eftersom de inte skickar utanför USA. Men häftig är den:


Jag letar vidare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den var jättehäftig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback