Uppdatering EcoDisc

Man kan spola fram och hoppa fram ett kapitel (cirka 10 minuter) men DVDn har inget menysystem. Filmen börjar på en gång när man sätter i skivan i spelaren. Detta är endast för de som bara vill se filmen och inte behöver något extramaterial. Jag brukar helst se amerikanska filmer med engelsk text men ibland otextat. Igår brydde jag mig inte om texten och tänkte därför inte på utbudet av översättningar. Vid en andra genomgång såg jag att endast två alternativ fanns: svensk översättning och otextat.

Jag hittade bara en
webbplats som skriver om ecodisc med kortfattad information och distributörer. Måste vara riktigt nytt.

Det rätta namnet på den plastiga skivan som jag nämnde i förra inlägget är Flexidisc (tror jag).

Nu lämnar jag nog detta ämne, för tillfället i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback