Superrekord på Fish Tales



Mitt tidigare personrekord låg på 576 miljoner. Nu ökade jag rekordet med nästan det dubbla. Vilken känsla det var! Efter att ha klarat alla tre fiskeställena (Tropical, Fresh Water och Deep Sea) så får man chansen att trycka dit superjackpotten på 100 miljoner. Tidigare har jag endast träffat den en gång under samma spel. Det är svårt eftersom superjackpotten bara är igång under multiball när man klarat Deep Sea. Med flera kulor igång är det svårt att ha koll på annat än att ha multiballen igång. Jag tror att jag träffade superjackpotten åtta gånger och därmed fick 800 miljoner på dessa träffar.

Kommentarer
Postat av: Micke

Bäst du ser upp, mina 51 miljoner kommer snabbt att stiga...

2007-11-12 @ 20:21:16
Postat av: Micke

och stiga, och stiga...

Postat av: Anonym

Mellandagarna lär du ha mig hängande vid knapparna. Har micke bara 51 miljoner? Det slog väl jag första gången jag var där? Fick väl 90 miljoner tror jag.

2007-11-13 @ 15:27:57
Postat av: frid

90 miljoner låter mycket då du bara har spelat FT under en timme. Men jag kommer inte ihåg vad du fick. Det är upp till bevis när det lackas...

2007-11-13 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback