Reklamknep

Under en tid nu så har jag sett en poster för en ny film med Aaron Eckhart (från Thank You for Smoking).

Först trodde jag att det handlade om en ny politisk film som skulle komma när plötsligt en ny poster dyker upp någon vecka senare.

Visst är det ett PR-jippo men jag förstod det inte. Några dagar senare får jag för mig att jag ska googla "Harvey Dent" för att se vad filmen kan handla om och får helt andra träffar än de jag räknat med:
  

Som det är glasklart för er nu blev det glasklart för mig vad det handlar om: Den nya Batmanfilmen "The Dark Knight", och Eckhart ska spela Dent aka Two-Face. Hoppas den blir bättre än "Batman Forever".

Kommentarer
Postat av: Micke

Det verkar bli två skurkar för Batman att hålla reda på. Även Jokern ska vara med (spelad av Heath Ledger).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback