nattsuddning

Sitter vid datorn och lyssnar på themovieblog.com 's radioprogram. Första gången för mig och tyvärr hamnade jag i ett "svara på frågor"-program a la Språket. Skillnaden är att John Campea och Doug Nagy svär väldigt mycket, speciellt Doug. Man märker också att det är amatörer som gör bloggen när man lyssnar på dem. Många åsikter, lite information.

Det bästa med att lyssna på bloggen med hörlurar är i varje fall att jag slipper lyssna på råttan i väggen.

Jag vill också efterlysa en bok jag verkligen vill ha. Det handlar om Casca 3 (Förbannelsen) av Barry Sadler. Den är riktigt svår att få tag på eftersom den kom på 80-talet och speciellt eftersom det är kiosklitteratur. Den finns inte längre att köpa i handeln och den finns inte heller att köpa begagnad i antikvariatet (möjligen i samlingsutgåvan del 1 som otroligt nog var inbunden) Här är en bild i varje fall. JAG FYLLER 3:e AUGUSTI!! Börja leta!








    Looki Looki!





Ett sexpack Coca Cola (33 cl) fungerar också bra. Jag är inte kinkig.

Här är en liten preview till Mikemix...
 ...som säkert redan har sett postern. Jag har till och med för mig att han har pratat om den.

Kommentarer
Postat av: Zvrk

Kollat tradera? Där finns all slags junk att spendera pengar på. Själv är jag ute efter Fassbinder-kollektionen. Inget som skräpar hemma i hörnen hos dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback