Veckans fynd v. 4

Det är inte alltid man hittar något under en vecka. Vanligtvis hinner man inte ens gå på någon loppis/antikaffärsrunda. Jag gick på en liten runda idag lördag och hittade inget roligt konstrelaterat. Jag köpte i varje fall en DVD med Douglas Fairbanks; "The Thief of Bagdad" (äventyrsfilm från 1924) för 30 kr.

Min mor ringde mig i början av veckan och berättade att hon hade hittat en Lisa Larson för 40 kronor. Det var ingen dyrgrip men jag tycker att den är rätt okej. Den kommer att passa bra tillsammans med de andra Larsonfigurinerna när jag får upp min nya stringhylla.
Första fotot med min nya digitalkamera!

Kommentarer
Postat av: Andy

Yes yes at last in swedish again!

2007-01-28 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback