f f f falletvatten

Gårdagens hemresa från jobbet gick i vattnets tecken. Det föll sig så att urskuren numero Uno föll just när jag skulle hem och just på mandrom.

Idag besökte polaren och jag Strömsholmen på anmodan att Da Buzz (polarens favvoband) skulle spela. Istället fick vi se ett hemsk coverband och Linda Bengtzing singsongsjunga genom det dåliga vädret. Kanske var det regnet som fick mig att vilja tömma blåsan, kanske var det Linda. Hur som helst drog jag iväg med polaren för att finna platsen man så ofta söker. Ingenstans existerade den och den stora folkmängden förhindrade hästdrulens framfart i de närmsta kvarteren. Jag resignerade och var till slut villig att betala pengar för vårt grundläggande behov i form av betaltoaletten på Mickie D. I kö stod man ett antal minuter. Mackedonkan har tre toaletter men endast en var tillgänglig. Just när blåstömmaren framför mig var klar och min tur nalkades så uppenbarade sig McPeffpersonalen och låste den enda användbara toaletten i hela centrum. Hem till Mikemix för att höja vattennivån. Kom dock inte så långt.

Det enda positiva på hela dagen var vyn jag hade på Strömsholmen. Självklart såg man inget av scenen men framför mig stod världens kvinna som såg precis ut som Leslie Mann.
 Fördel Frid. De andra var tvungna att se på Bengtzing.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bengtzing? Hm...nä då hade jag hellre suttit på en bajamaja.

Postat av: Zvrk

Ja jösses vilket kåseri! Du kom inte på att biblo hade dass? Bara en spänn och så mycket blått ljus som din kropp nånsin skulle vilja ha.

2007-08-17 @ 09:09:25
URL: http://zvrkut.blogspot.com
Postat av: Zvrk

Glömde säga att man inte ska skriva kommentarer med sin bloggadress i Lindas blogg. Alla kan hennes adress och innan du vet ordet av har vi nosat in vem det är och vips är vi här och röjer :D Heeeeeeeela biblioteket!

2007-08-17 @ 09:11:36
URL: http://zvrkut.blogspot.com
Postat av: Linda

MUAHAHA!!

2007-08-17 @ 14:35:03
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback