MSN är konstigt!

Min kompis tog bort MSN Messenger på min dator för att den genererade för många virus. Trots att jag tappat kontakten med några vänner tror jag ändå att det var ett bra val.


På senaste tiden har siten msn.se varit jättekonstig. När jag loggat ut från hotmail så hamnar jag på deras site. Sedan kan jag inte gå vidare. Det händer ingenting! Jag måste alltid stänga Internetprogrammet. Nyligen hade jag loggat ut från hotmail och skulle connecta digitalkameran med datorn. Inget hände förutom att digitalkameran stängdes av. Efter att ha stängt ner Internet med msn.se så gjorde jag ett nytt försök och lyckades utan några problem. Vad är det med MSN egentligen?


Är det någon annat som har problem med MSN?


Kommentarer
Postat av: Andy

MSN is the devil! ett annat bra trick är att gå in i gpedit.msc och stänga av principen för messenger då slipper man också besvären. MSN på webben är dock en annan grej, tror du har problem med MSN Live, de håller på och integrerar allt med själva windows. Använd Firefox som vanligt....

2009-04-09 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback