Den lilla listan som kunde

Huva, det var länge sedan jag skrev något i bloggen. Har känt att det som jag kunnat sagt inte har varit intressant nog. Här kommer en liten lista som jag hittade på flera av mina bekantas bloggar. Så jag tänkte att här kommer mina svar:

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Hello Clarice!
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 
Sitter bara i kallingarna. Men juvelerna är på plats, så att säga.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Chest
4. Favoritplanet? 
I will tell you that if you tellus!
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Polarens morsa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? 
Den som låter som en ringsignal ska göra.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
inget.
8. Sätter du etiketter på dig själv? 
När vi var i L'Escoriale utanför Madrid så skulle "vår guidetur" ha gula klisterlappar för att kunna hålla ihop. Jag satte min på kinden.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? 
Jag lägger så mycket energi på att hitta kläder utan "reklam" så mina skor har inget märke. De är inte märkvärdiga.
10. Ett ljust eller mörkt rum? 
Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt? 
Läste Sagan om Isfolket.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? 
Happy birthday! Enjoy urself! And don,t drink too much glug.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? 
Inte är det i Eskilstuna i varje fall.
14. Vilket uttryck använder du mest?
Satan i gatan
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Syrrans hund. Delvis i varje fall. (ni förstår vad jag menar)
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
Ett litet glas portvin. Ett litet glas spansk äcklig whiskey.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? 
Jag kanske har någon i en låda men inte tänker jag framkalla nån.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 
12
20. Din värsta fiende?
Digitalboxen.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? 
Ett foto på Katharine Hepburn.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Hej då.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? 
Miljonen. En annan fråga: En miljon dollar eller förmågan att frysa tiden?
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? 
näh
25. Senaste låten du lyssnade på?
"Cosmia" av Joanna Newsom. Gillar hennes senaste album.

Kommentarer
Postat av: Zvrk

Hah ordlekskungen där! Jag har mött mig en jämlike!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback