Personligt brev

Jag kan verkligen inte vara stel och strikt. Även när jag söker jobb hamnar min personlighet mitt i smeten. Mitt senaste personliga brev  toppade nog isberget.

Jag började med att skriva: "And here are the votes of the Eskilstuna jury."

Ett annat stycke ser ut så här:

"I det privata gillar jag att umgås med mig själv. Min umgängeskrets är en handfull med den är stark. Det är som fördomen om en filister (ursäkta ordval) som säger att "jag kan inte mycket om konst, men jag vet vad jag tycker om". Sådan är nog jag med vänner. Jag vet vilka mina vänner är och jag gillar dem. (Jag känner på mig att detta kan feltolkas, även jag feltolkar det när jag läser det igen)."

Tror ni att jag har agnat med en tillräckligt fet mask?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback