Dagens foton


Foto på tallen på skolans innergård. Fin symbios med resten av växterna.

Idag köpte jag en härlig lampa i brandgul och brun. Den kommer gå perfekt i mitt orange- och bruna sovrum. Men jag måste göra något åt kontakten först. Gammal 70-talare som inte är jordad. Fadren får hjälpa mig byta ut kontakten till en säkrare mojäng.

Här är ett tips som många inte känner till: 

Corner:
Det är billigare att köpa maten var för sig istället för ett mål. Idag åt jag till exempel Lilla målet, fast jag beställde maten var för sig. Om man beställer lilla målet så kostar det 40 kr. Men jag beställde en ostburgare (15 kr), en liten strips (11 kr) och en liten cola (12 kr). Alltså 38 kr. 

Att inte fler har insett detta är mycket konstigt. Folk i allmänhet är för lata.

Mitt mål ikväll är att slå gårdagens rekord på Bubble Spinner. Klarar du 135 poäng? Kolla själv på jesper.nu


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det låter mer som om cornergänget bara glömt bort att ändra priserna. Nästa gång jag är där ska jag säga till och se vad de säger då... :-)

2009-10-02 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback