Varm dag i Eskilstuna



När jag stod och beställde glassbägare i runda kiosken idag så hördes det ett herrans liv utanför. Vid busshållplatsen låg det en kvinna mitt på vägen, till synes utslagen. Det handlade om en alkis men det värsta var inte att ingen hjälpte henne. Det hemskaste var att när hon låg där så kom det en buss uppifrån Gymnastikgatan. Bussen stannade framför kvinnan som låg i vägen. Ut rusar chauffören och sparkar kvinnan medan hon ligger så att hon efter några sparkar raggligt reser sig upp. Hon tar sig någon meter innan hon faller pladask med huvudet före i andra färdriktningen. Chauffören tar sig in i bussen igen och åker iväg.


Kommentarer
Postat av: Lejla

Du gjorde inte heller nåt, förstår jag? :p

Postat av: frid

Jag stod inne i kiosken och beställde glass när det hände.

2009-05-17 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback