När spricker bubblan?

Jag vet att ni har låtit er lura er väldigt länge nu men här sätter jag ner foten. Vissa skådisar är usla men alla vet om det så det är okej. Men jag blir sur när vissa skådisar fortfarande dyker upp på vita duken på grund av att de är efterfrågade. Det här är skådisar som kan ha lyckats lura er en gång men som sedan borde ha tagits åt sidan och skjutits.


Jessica Alba (längst till vänster) och den beniga orsaken till att hon fortfarande får göra filmer.


Heath Ledger och den första (men inte sista) skitfilmen jag sett med honom. (He's a mangy git!)


Jake Gyllenhaal är bara äckligt ful. Sen Donnie D har jag hatat fanskapet. Inte en enda bra prestation.


Heather Graham fick sitt genombrott med rollen som Rollergirl i Boogie Nights men hade visat sin böjda kropp redan i Twin Peaks, Twins ( ! ) och Swingers. Men vad har hon egentligen presterat? Hemsk i Knubbigt regn. Det allra mesta hon dyker upp i nu för tiden är hemskt.

Jag hade en lång lista men den åkte i återvinningen senaste turen.


Jag har rejält svårt för John C. Riley som komiker. Han är rolig men ofta malplacerad. Tacka vet jag hans allvarliga roller.

Jag får nog återkomma med resten av listan senare (när jag skrivit upp den igen).

Jag kan ju inte se nyheterna på tv så här är kanske något som ni redan känner till: Branden på Universal studios. Flera kvarter av klassiska scener har brunnit ner, bland annat staden från Tillbaka till framtiden.

Kommentarer
Postat av: therese

Heath Ledger borde ju inte orsaka dig alltför stora problem mer eftersom han gått och dött. Och varför ens orka titta på hans gamla (och enligt dig) dåliga?

Postat av: frid

Nä, det är skönt att veta att det inte blir så många fler filmer som riskerar Ledger-effekten (dvs att han är med). Tyvärr måste man ju se nya Batman.

2008-06-06 @ 00:11:22
Postat av: jessica

tur för dig att ledger är död, då va.

2008-09-24 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback