Nya trailare 13/2

The Forbidden Kingdom
Forbidden Kingdom
Jag har tidigare visat de trevliga filmaffischerna på bloggen. Det bästa med trailern är den trailertypiska rösten. Det är en cool röst och ska absolut inte skämtas undan av idiotkomiker som Pablo Francisco. Filmen i sig verkar tyvärr sämre. Jackie Chan kan inte agera. Alla har vetat detta de senaste tjugo åren men till skillnad från Paris Hilton så kan han i varje fall slåss.

CJ7
CJ7
Äntligen har en hel trailer kommit till Stephen Chows nya film CJ7. Hoppas att den håller samma höga nivå som hans förra Kung Fu Hustle. Verkar vara bra specialeffekter i varje fall.

Smart People
Smart People
Thomas Haden Church har verkligen grott på en de senaste åren. Filmen verkar pendla mellan trevlig/intellektuell och rent ut sagt löjlig. Jag hoppas på det första.

Definitely, Maybe

I väntan på nästa OS och Reynolds "The Nines" så kan man gotta sig i en ny romcomtrailer. Hittills har filmen fått riktigt bra recensioner och jag hoppas mycket på "Definitely, Maybe". Men jag hoppas mer på "The Nines".

Kommentarer
Postat av: Micke

Påhopp på Pablo? Han är ju en av de få som får mig att skratta i den så kallade humorvärlden. Ytterst dålig kvalite i övrigt på komiker idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback