CDON, svar på kommentarer.



"Hej idioter" kan verka lite hårt men det är så jag känner och i ärlighetens namn så är epitetet helt korrekt efter att de skickat felaktig vara tre gånger i rad trots att jag har påpekat felaktigheterna och varnat dem för att göra samma fel igen.

Första gången använde jag CDONs reklamationsformulär. Självklart hade de inget som passade för mitt problem. Jag fick välja "defekt vara".

Jag måste även medge att CDON har bra priser och de senare åren har utbudet på DVD blivit riktigt bra. Många är de filmer och tv-serier jag beställt från CDON. Att göra fel är mänskligt men att återupprepa felet, speciellt efter mina varningar, är hemskt. Det är som BB King sjunger: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.


Jag har inte fått svar på mitt idiotbrev än. Det verkar ta sin tid.


Kommentarer
Postat av: jan bergström

jag har en popeye korkskruv från 1930-talet,
som du kan få för 6000kr.
ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback