adlibris/cdon uppdatering del 4

Nu har jag äntligen fått Rankin-boken med tillhörande cd. Tredje gången gillt. Tack för det adlibris.

Samtidigt som jag hämtade boken så hämtade jag även den tredje Twin Peaks-boxen från cdon. CDON-folket har verkligen inget sinne för inventering. Även detta exemplar var felaktigt. Nu har jag tre felaktiga exemplar hemma. Jag tänker inte skicka tillbaka något av dessa förrän CDON kan ta sig i kragen och vara ett bra företag.

CDON tar bara emot mail, inga telefonsamtal. Mina brev blir bara mer och mer hemska. Det senaste ser ut så här:
..............

Hej idioter.


Det verkar som om ni inte tror på mig eftersom ni måste flika in att ni inte har fått liknande klagomål. Nu har ni skickat Twin Peaks-boxen för TREDJE GÅNGEN och det är fortfarande samma jäkla fel. Jag bad er ju för tusan att kolla manuellt att vykorten var med den sista gången. Jag bad er att öppna plasten på boxen och sedan skicka den öppnade (MEN KORREKTA) boxen. Gjorde ni det? Skickade ni en korrekt vara? NEJ FÖR HELVETE! Om ni inte kan ta hand om en så stor kundkrets som ni har så borde ni inte vara verksamma längre.


Nu vill jag att ni återigen fixar så att jag kan skicka tillbaka den tredje felaktiga boxen. Jag har verkligen tröttnat på er inkompetens och räknar med att få min femhundring tillbaka (och jag godtar inte ett utbetalningskort så att det kostar 35 spänn i avgift på kassaservice. Sätt in pengarna på mitt konto istället. Kan ni fixa en så enkel sak?


Helst skulle jag ta kontakt med er chef men ni har en så jäkla dålig kundservice så man kan inte ens ringa.
...................


Kommentarer
Postat av: Linda

Ouch! Du menar allvar!
Så du har beställt megaboxen så att säga?
Jag vill höra vad du tycker om Twin Peaks-festivalen sen.

Postat av: Lejla

Rätt åt dem! Jag har många gånger velat göra samma sak. Det var jättesvårt för dem att skicka rätt spel... och rätt konsol var inte ens att tala om.

2008-02-07 @ 13:08:51
Postat av: Micke

Vad svarade CDON på ditt arga mail? Själv har jag inte haft något problem med att få fel varor därifrån. Dock kan leveranstiden vara lång ibland.

Har du fått en fjärde box nu?

2008-02-07 @ 18:43:01
URL: http://zok.blogg.se/
Postat av: Andy

Härligt! Med ett sånt rakt brev lär de ju säkert lyssna på dig och skicka bilderna.

Annars brukar cdon vara bra, beställer i princip allt där ifrån.

Använde du inte deras reklamationsformulär som finns, det brukar jag göra.

2008-02-07 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback