Kostova Historikern

Förra sommaren kunde Therese inte hålla tyst om Kostovas Historikern. Jag införskaffade mig den och började läsa i våras. Efter hundra sidor gav jag upp.

Nu sitter jag med ett fint exemplar av boken utgiven av bokförlaget forum. Jag tänkte eftersom ni tycker så mycket om den kanske ni vill ha den själva eller använda den som en bra julklapp. Jag vill inte ha några reda pengar för den, ni får däremot komma med bud i antal Coca-Colaburkar av storleken 33 centiliter. Det går även att bjuda i andra Colasorter men som ni kanske vet så finns det en valutakurs även på colaburkarna. Coca-Cola står högst i kurs, lightprodukterna anser jag vara odrickbara förfalskningar. Utropsbudets börjar på en styck burk.

Om inget bud läggs går boken till välgörenhet (dvs min välgörenhet då jag lämnar in den till ett antikvariat).


Kommentarer
Postat av: Zzzzzzzvrk

Möh, jag vägrar bidra till dina tänders dåliga hälsa genom denna häxdryck du hänvisar till. :D Sen tycker jag faktiskt att du ska läsa boken innan du förstör dina tänder (OCH slemhinnorna! Ser du aldrig på "Du är vad du äter", människa!?) och "säljer ut" den. Den är riktigt bra!

2007-10-26 @ 07:58:16
Postat av: therese

*storgråter* Hur kan du säga så efter bara 100 sidor????

Postat av: Linda

Du är galen mannen... läs boken och sen kan du få en Ramlösa hihi.

2007-10-26 @ 18:42:25
URL: http://lolilos.blogspot.com
Postat av: Andreas

1 burk bjudet

2007-11-05 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback