skramla pengar på e-auktioner

Äntligen har jag tagit mig i kragen när det gäller att själv sälja saker på tradera. Jag vågar inte tänka på hur mycket bagare det har blivit under åren som jag har pungat ut för diverse grejer. Nu samlar jag dock pengar för ett speciellt ändamål och hoppas få in lite av den summan från mina underbart vackra och intressanta auktionsvaror. (Tryck på länken!) För tillfället handlar det bara om småsaker som får plats i en liten jiffybag. Det är ett bra sätt att frakta elektroniska spel och dylikt utan att oroa sig för skador, men de måste vara små (för jag har inga stora jiffykuvert).
Donkey Kong 2 Game & Watch

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu har du börjat "Tradera" på riktigt. Funderar också på det faktiskt. Ett bra sätt att bli av med saker och ting. Och så var den sagan slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback