Donkey Kong Jr (G&W 45/59)

Ända sedan jag började samla på Game&Watch har jag velat ha ett Donkey Kong Jr. Då menar jag inte det lilla gröna i New Widescreen-familjen utan det vita, antingen som tabletop eller som panorama. Nu när jag är inne på mitt nionde år som samlare och jag hade 43 spel (av 59) så hade jag ändå inte något av dessa två eftertraktade spelen.

Så plötsligt får jag tag på tabletopversionen billigt på tradera och panoramaversionen billigt på ebay (ebay.fr från Belgien). Nu är jag mycket nöjd. Har lagt ut en tusenlapp för att få de två spelen (frakt inkluderat). Hyggligt bra pris.

 

Nu har jag endast 14 spel kvar. Det är nu min pengareserv måste in i leken. Fem eller sex av spelen kan jag nog få under 300 kr styck men resten är svåra. Runt tusenlappen och en bit över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback