ett infall till kommentarer på en FREDAG!

när skrev jag på en fredag senast? har det hänt? Troligen inte. rent teknisk är det väl en lördag.

Fredag 14 Juli: Tanden 30 år, Matthew Fox 40 år, Harry Dean Stanton 80 år. Vem fasiken bryr sig om vad Vickan fyller med så många jämnisar att fira?

Jag ser på IMDB att Kiefer är nominerad till Emmy, knappast är det för rollen i After Alice, som går på tv just nu. Jag och polaren kom fram till att innan 24 så var hans föregående stora film Dark City från 1998. Phone Booth räknas inte eftersom han endast är en röst i 99 % av filmen. Han har varit så dålig på sistone så att jag nästan börjar föredra farsan igen. Donald var ju med i storheter som Baltic Storm (2003) och Space Cowboys (2000)....vid närmare eftertanke är han lika dålig som Kiefer nu för tiden. Jag såg det mesta av Don't Look Now (1973) när SVT visade den för ett tag sedan på deras Filmklubben. Att se Julie Christie i födelsedräkten höjde filmen direkt till en fyra men tyvärr fick man se lika mycket av Donald som av Julie...så då sjönk filmen igen ner till en tvåa och stannade där resten av den horribla upplevelsen.

Kommentarer
Postat av: frid

jag måste bara kommentera mig själv...om Harry Dean Stanton. Han har varit med i filmer som Anger Management, The Pledge, The Green Mile, The Straight Story, Fear and Loathing in Las Vegas, She's so Lovely, Twin Peaks Fire Walk with Me, Wild at Heart, The Last Temptation of Christ, Pretty in Pink, Christine, Escape from New York, Private Benjamin (tjejen som gjorde lumpen), The Rose, Alien, The Godfather part 2, Pat Garrett & Billy the Kid, Kelly's Heroes och Cool Hand Luke...bara för att nämna några.

2006-07-15 @ 01:35:53
Postat av: Micke

Sure it is, Yepp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback